Death by chocolate.

Hemma för andra dan, har inte tagit mig seriöst upp ur sängen än, har skoluppgifter att göra, måste handla, lyssnar på Sia - Death by chocolate och har en allmänt ensam dag. Från fullt hus till tomt hus - Daniel, Jennie och Tit knallade iväg imorse för att berika dagen med jobb och diverse annat. Pussa lilla Tila dagligen från Jennie ska jag göra nu också i si så där 12 dagar, jag vill resa bort.. jag med. Får tvinga sovsällskapet aka pojkvännen hit mer ofta samt ta tag i skolan nu i dagarna. Regnat in har det gjort också. Ååh höst, men det är bra nu :) gå i ljus, så skriver jag snart igen <3

Kommentarer
Postat av: Johannes Schander

Du har rätt ;)

2008-10-02 @ 16:15:41
URL: http://schander.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0