Mmm pärlor..

Igår hakade jag faktiskt på mamma å tvillingmostrarna till DollarStore.. jag gick därifrån med många saker rikare och många pengar fattigare.. jag tror att jag hetsköpte plastpärlor.. mamma försökte stoppa mig men det var hopplöst :) köpte även sånt jag redan har mycket av.. t ex några till par vantar.. ja jag börjar nog bli lite av en samlare. Men å andra sidan köper jag inte så mycket i vanliga fall, jag tycker det gäller att passa på när det finns så mycket samlat på ett å samma ställe. Underlättar att ha en mamma också som man kan hålla hand om det blir för läskigt bland folkvirret ;P


Tur att man inte ser hur stor högen egentligen är.. den är enorm!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0