Kan inte sova :(

Tror jag har varit för speedad idag, storstädat i över 4 timmar(lägenheten var fan disgusting)  + tvättat.. trodde jag skulle bli astrött men nu är jag piggare än vad jag i vanliga fall brukar vara den här tiden, jobbigt.. har iaf suttit och kollat igenom massa bilder, hittade ju några studiobilder från förra fredagen som jag hade glömt bort. Har dock inga exempel som är bra(dvs bra ljussättning) men visar ändå en bild på Erika i klassen som stannade kvar och sällskapade mig när dom andra hade gått hem, massa snällt :)

























Kommentarer
Postat av: Daniel

Snyggt! Hur har du ljusatt den? en vänster en höger och en på bakrunden?

2008-10-23 @ 16:09:46
Postat av: Daniel

Du får komma och leka med mina blixtar :)

2008-10-23 @ 16:10:51
Postat av: Emelie

Hm få se nu.. en på bakgrunden ja, men jag har nästan för mig att bara en blixt på hennes ena sida och så reflekterade vi så att hon skulle få ljus på andra sidan också. Nåt sånt ;)

2008-10-23 @ 17:37:01
URL: http://chnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0