Eller så är det bara mina försvinna-tankar som talar.



Usch ibland längtar man bara bort, eller tillbaka. Jag saknar något så fruktansvärt mina kvällspromenader på Malta.. jag längtar tillbaka dit så sjukt mycket ibland att jag bara vill gråta. Fan, att man aldrig inser hur bra man har det, självklart visste jag att jag hade det underbart då.. men jag skulle ha tagit vara mer på tiden när jag bodde där. Jag tror, om inte jag hade haft skola nu, så hade jag flyttat tillbaka dit efter jul. Men sen har jag börjat att fundera på en annan sak.. min utbildning är som sagt två år, men det är inget som säger att man måste göra dom där två åren i rad! såå kanske jag skulle kunna flytta till Malta, eller något annat land, i ett år å sen komma tillbaka till Sthlm och fortsätta med skolan. ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0