Haaallu :)

Idag har jag peppat upp mig rejält för att ta tag i saker nu ikväll, och i helgen! mycket med skolan måste lösas, bland annat måste jag komma på vad jag vill fotografera till det stora projektarbetet som går ut på att dokumäntera något. Ska jag följa en människas livsstil eller en plats? osv... jävligt svårt det här :( många i klassen verkar redan veta vad dom vill göra.. för dom känner massa folk här i Sthlm och har kontakter.. men jag står bara å virrar å kliar mig i huvudet å undrar om det skulle kunna vara intressant att dokumentera om min sambo Jennies liv på LF... ;P skämtosido... jag skulle faktiskt vilja dokumentärfota en hemlös/uteliggare.. men känner tyvärr att det kommer bli ett lite för svårt projekt.
Apropå fota, jag och Daniel har köpt härliga lomofilmrullar! så imorgon ska jag försöka börja med att fota upp en rulle :) Nåväl.. babblat klart!

Inte mina bilder, men det här stuket som lomorullarna ger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0