Slutkörd :S

Kom nyss hem från skolan, även fast vi har varit lediga igår och idag.. men tror aldrig jag har varit så flitig som denna dag!
Imore var jag till vårdcentralen, helt värdelöst som vanligt.. mitt blodtryck är tydligen inte okej men jaha sen då?! nä orka. Sen drog jag som sagt till skolan.. hade delredovisning på dokumentärarbetet.. jag gick in och sa "hej jag har inget att visa" och så var det typ inget mer med det.. gick därifrån.. men mitt dåliga samvete gjorde att jag ägnade dagen i fotolabbet istället för att åka hem.. så lärarna inte ska tro att jag är helt värdelös. Imorgon blir det mer redovisning å då har jag faktiskt för en gångs skull hela projekt att visa! skönt, äntligen. Nej nu måste jag äta :S den där mackan jag åt imorse känner jag inte av längre..

Vare nåt mer.. tjah jag saknar min Daniel.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0