Typiskt..

Idag låg jag å drog mig en kvart längre än vanligt, jag segade otroligt mycket, jag satt och surfade 20 min å jag "råkade" missa lite t-banetider.. hehe.. alltså i vanliga fall stressar jag på morgon å har inte tid åt något annat än att klä på mig å äta frukost typ :) men idag var det nämligen REDOVISNINGSDAG igen.. usch.. och eftersom jag alltid är den som kommer till lektionen först när det är heldagar (alla är ju så extremt vana vid att börja kl 13) så ville jag inte göra det just idag.. för när man kommer först så måste man sitta å småprata med läraren och om man inte har något att redovisa(som jag) så känner man sig extremt utsatt när man sitter där själv med läraren å måste förklara sitt misslyckande. Sååååååå jag sega som sagt som fan till skolan för jag tänkte att jag enkelt, och osynligt, kunde smyga in mitt under redovisningen utan att märkas så skulle allt kännas mycket lättare och ångestfritt.. men ta mig fan likt förbannat så kom jag dit först!!! :S:S:S helt otroligt! sen kom två till.. och 45 min senare tre till.. dock var det bara fyra som kunde redovisa.. så ja.. vet inte vad jag ville säga med det här, lönar sig inte att komma försent kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0