Skitpost :)

Jag har väntat i drygt 1,5 vecka på en mac-skärm... idag fick jag avin hem hit. Men vad står det.. "hämtas ut i Östersund" what ??? helt otroligt, finns ingen förbindelse kvar mellan mig å Ösd i postväg.. är skriven här i Sthlm och har aldrig haft eftersändelse osv.. och jag har ändå bott här i ett år nu.. OCH om det nu skulle kunna vara lite logiskt så kunde det iaf stått att jag skulle hämta ut i Oviken där jag ändå har bott i stort sätt hela mitt liv... men icke, ringde till posten i Ösd där dom sa att paketet hade legat där ett bra tag, av en slump! kunde ha hamnat i vilken stad som helt.. så ja turen i oturen var väl att det inte hamnade i typ Malmö då^^
Nä men dom ska skicka vidare hit.. egentligen tänkte jag skitsamma jag hämtar ut om en vecka när jag ändå är i Ösd.. orkar inte strula mer.. men dom lovade att det skulle skickas skitsnabbt hit.. så då får jag väl se om det dyker upp snart då.. grr. :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Den som väntar, väntar alltid för länge

2008-12-15 @ 23:00:42
Postat av: Anonym

eller nått

2008-12-15 @ 23:01:04
Postat av: Martina

Hade paketet hamnat på Matmästar'n eller? ;)

2008-12-16 @ 10:51:25
Postat av: Emelie

Martina: nä på Time.. :) men har fortfarande inte fått det :'(

2008-12-19 @ 17:54:32
URL: http://chnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0