:)

Jag har levt i total panik idag av att min mobil inte har funkat, det stod bara "inaktivt sim" och jag var förtvivlad.. visst övedrev jag säkert men man känner sig totalt handikappad utan mobil! och min bror har fått stå ut med mitt gnäll.. jag ville ringa support, uppsöka nån telefonbutik å köpte massa internet i onödan på Arlanda bara för att jag ville kolla på Halebops hemsida om dom hade några störningar. Dessutom hade vårat flyg massa förseningar så då hade jag ju velat sitta å smsa folk ;)
När vi kom till Östersund å mötte upp pappa så gnällde jag även för honom och han lovade att hjälpa mig med felet imorgon.. jag var verkligen förtvivlad då(ja jag kan vara lite överkänslig ibland :)).. när vi kom hem så beklagade jag mig även för mamma.. men där slutade det :) hon är så dålig! hon började storflinade så jag förstod ju att nåt var lurt :) fick iaf en iPhone.. dom hade nämligen köpt den tidigare idag och var tvungen att ändra mitt sim-kort till telia.. så ja där kommer förklaringen till mitt ofungerande sim-kort :) må säga att Viktor var jävligt duktig på att spela med, han visste hela tiden varför min mobil inte funka :) aja.. glad är jag iaf! du kan jag förmodligen äntligen höra personen på andra sidan i luren utan massa jäkla brus :) wohoo en iPhone :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0