Dokumentär.

Äntligen har jag kommit igång med mitt dokumentärarbete! men jag starta som i sista sekund.. haft hela terminen på mig :/ drog iaf till Arlanda igår, kom på att jag gjorde ett litet reportagearbete på flygplatsen i ÖSD på gymnasiet och tänkte att jag kunde göra om det igen.. + att jag får använda några av dom gamla bilderna om jag vill.

Har dock haft lite beslutsångest om jag ska köra arbetet i sv/v eller färg.. eftersom det är så många bilder så tycker jag det är svårt att få till samma färgstuk på alla.. då är det lättare med sv/v.. men då kommer nästa utmaning att jag alltid försöker undvika sv/v för jag aldrig tycker jag får till det nå bra.. och så älskar jag färger.. färgstarkt mmm..
Nej SVARTVITT får det bli... och eftersom jag är så sent ute å bla bla så kommer jag inte hinna skicka in till riktigt fotolabb.. så jag får köra med min fotoskrivare, det duger säkert bra men det är svårt att få sv/v bilder att bli rätt med min skrivare.. fast det problemet har ju bl a Crimson också :P blä vad jag babblar på. Har precis beställt extra färg till skrivaren så jag inte riskerar att det skiter sig med det också!

Now Back To Work!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0